![]() |
Wolfram Language Machine Learning Trochę historii |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kiedy określone funkcje związane z maszynami uczącymi się pojawiły się w środowisku programu Mathematica, jako procedury Wolfram Language. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozwój procedur sztucznej inteligencji w środowisku Wolfram Language, a szczególnie algorytmów z zakresu uczenia maszynowego, nastąpił głównie w wersji 10 i 11 programu Mathematica, jednak wiele z nich pojawiło się w środowisku programu na wiele lat przed obserwowanym aktualnie wzrostem zainteresowania tą problematyką. Tabela obok pokazuje listę wybranych procedur z zakresu sztucznej inteligencji oraz podaje rok pojawienia się jej w środowisku programu oraz numer wersji programu Mathematica, w której pojawiła się ta procedura, gdyż w późniejszych wersja mogła podlegać modyfikacji. Kluczowe w zakresie nadzorowane uczenia maszyn procedury Classify[...] i Predict[...] zostały wprowadzone w roku 2014 w wersji 10.0 programu. |
|
© Copyright 1996-2019: Gambit. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Mathematica® is registered trademark of Wolfram Research, Inc.
Mathematica® is registered trademark of Wolfram Research, Inc.